Smluvní podmínky
Vrácení zboží ve lhůtě 14-ti dnů.Zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14-ti dnů bez udání důvodu.
Zájazníkovi bude vrácena částka pouze za zboží,nikoliv za úhradu poštovného!!!!
Reklamační řád
Záruční podmínky se vztahuje na výrobní vady, které se mohou po dobu záruční lhůty vyskytnout. Není-li k výrobku dodáván záruční list, platí zákonem stanovená záruční lhůta. Záruční lhůta začíná
běžet převzetím zboží kupujícím. Záruční list obsahuje jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho
identifikační číslo a sídlo. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující uvedené údaje. příp. fyzické vady doprovodné dokumentace. Okamžikem odstranění ochranných prostředků (adjustační folie, pečeti aj.) se kupující stává oprávněným licenčním uživatelem produktu a
zboží již nelze vrátit prodávajícímu.
být záruční lhůta delší.
na emailu:slevaprovas@seznam.cz nezbytně nutné přiložit fakturu s prodejem reklamovaného zboží. Dále nesmíte zapomenout na název reklamovaného zboží a podrobný popis závady nebo důvod
žádosti o reklamaci. odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se
vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit.
Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
To platí rovněž v případě, kdy montáž nebo jiné uvedení věci do provozu provedl kupující a vada vznikla na základě nesprávných pokynů uvedených v návodu k montáži nebo k uvedení věci do provozu.
kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.
uplatněna v záruční době. opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a o době jejího trvání. Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. Totéž platí,
dojde-li k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka. do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má
spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit postupujte podle instrukcí v bodě "Způsob uplatnění reklamace" reklamačního řádu.
Neoprávněná reklamace nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování, opravu) podle aktuálního ceníku servisních výkonů a úhradu veškerých nákladů spojených s doručením zboží zpět. |