Smluvní podmínky

    Vrácení zboží ve lhůtě 14-ti dnů.Zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14-ti dnů bez udání důvodu.

    Zájazníkovi bude vrácena částka pouze za zboží,nikoliv za úhradu poštovného!!!!

Reklamační řád

 

Záruční podmínky

Firma Slevaprovas poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů.Záruka

se vztahuje na výrobní vady, které se mohou po dobu záruční lhůty vyskytnout. Není-li k

výrobku dodáván záruční list, platí zákonem stanovená záruční lhůta. Záruční lhůta začíná

běžet převzetím zboží kupujícím.

Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list).

Záruční list obsahuje jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho

identifikační číslo a sídlo. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující uvedené údaje.

U zboží charakteru software se záruka vztahuje výhradně na fyzickou nečitelnost médií

příp. fyzické vady doprovodné dokumentace. Okamžikem odstranění ochranných prostředků (adjustační folie, pečeti aj.) se kupující stává oprávněným licenčním uživatelem produktu a

zboží již nelze vrátit prodávajícímu.

Délka záruky

Standardní zákonná záruční lhůta jsou 2 roky, u některých produktů může

být záruční lhůta delší.

Místo uplatnění reklamace

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době kontaktujte

 na emailu:slevaprovas@seznam.cz

Zboží zasílané na reklamaci nebo vrácení nikdy nelze zaslat na dobírku.


Způsob uplatnění reklamace

Při reklamaci zboží, které nemá záruční list výrobce a bude zasláno do naší firmy, je

nezbytně nutné přiložit fakturu s prodejem reklamovaného zboží. Dále nesmíte

zapomenout na název reklamovaného zboží a podrobný popis závady nebo důvod

žádosti o reklamaci.

Vaše reklamace musí být pouze označena tak, aby ji nebylo možno zaměnit.

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně

odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to

vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se

vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána

jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit.

Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.

Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Vada, která vznikla neodbornou montáží nebo jiným neodborným uvedením věci do provozu, bude považována za vadu věci, pokud tato montáž nebo uvedení do provozu byly sjednány v kupní smlouvě a byly provedeny prodávajícím nebo jinou osobou na odpovědnost prodávajícího.

To platí rovněž v případě, kdy montáž nebo jiné uvedení věci do provozu provedl kupující a vada vznikla na základě nesprávných pokynů uvedených v návodu k montáži nebo k uvedení věci do provozu.

Má-li věc prodávaná za nižší cenu nebo věc použitá vadu, za kterou prodávající odpovídá, má

kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.

Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li

uplatněna v záruční době.

Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení

opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Prodávající je povinen vydat

kupujícímu potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a o době jejího

trvání. Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. Totéž platí,

dojde-li k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech

do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku

či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí

být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace,

pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má

spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit

Důležité: reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno kompletní (kabely, zdroje, manuály.. atd.), nesmí být mechanicky poškozeno.

Doručení reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník  zaslat na místo uplatnění reklamace. V případě zaslání

postupujte podle instrukcí v bodě "Způsob uplatnění reklamace" reklamačního řádu. 

Neoprávněná reklamace

Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu

nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování,

opravu) podle aktuálního ceníku servisních výkonů a úhradu veškerých nákladů spojených s doručením zboží zpět.